توزیع بسته های بهداشتی دوران بلوغ بین دختران دانش آموز در خراسان رضوی از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود برنامه‌های دهه کرامت با گلباران حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد آغاز می‌شود روایت یک بانوی نخبه از تجربه زندگی با چادر در آمریکا و ژاپن تست آمینوسنتز در دوره بارداری و هزینه بالای آن چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند
سرخط خبرها
ثبت نام رویداد بزرگ «شکوه مادری» آغاز شد | تکریم جایگاه مادری و ترویج فرزندآوری

ثبت نام رویداد بزرگ «شکوه مادری» آغاز شد | تکریم جایگاه مادری و ترویج فرزندآوری

  • کد خبر: ۱۹۸۳۴۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: چهارمین رویداد «شکوه مادری» ویژه مادران زیر ۴۰ سال دارای بیش از سه فرزند که در عرصه اجتماعی نیز فعال هستند آغاز شد.

فاطمه دژبرد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در راستای بحث تکریم جایگاه مادر و ترویج فرزندآوری و افزایش جمعیت مرکز بنیاد کرامت رضوی، رویدادی با عنوان «شکوه مادری» از سال ۱۳۹۹ برنامه ریزی و اجرا کرد.

دژبرد بیان کرد: امسال چهارمین رویداد شکوه مادری ویژه مادران زیر ۴۰ سال دارای سه فرزند یا بیشتر که در عرصه اجتماعی نیز فعال هستند آغاز شده است. فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «نسل رضوی، امت تمدن‌ساز» در راستای ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود

وی افزود: بعد از ثبت نام در سامانه، شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برگزیدگان در دو سطح ملی و استانی انتخاب می‌شوند.

دژبرد با اشاره به این مطلب که سال گذشته ۲۴ مادر منتخب شدند و از ۶ نفر در پویش مردمی تقدیر صورت گرفت افزود: در رویداد سوم میزبان ۳۰۰۰ خانواده پرجمعیت در سفر زیارتی مشهد مقدس بودیم و ۱۵ هزار نفر از خانواده‌های پرجمعیت نیز میهمان غذای متبرک بودند و ۱۰ میلیارد ریال هدیه نقدی به مادران چند فرزندی اهدا شد.

ثبت نام رویداد بزرگ «شکوه مادری» آغاز شد | تکریم جایگاه مادری و ترویج فرزندآوری

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی با بیان این مطلب که رویداد امسال با سال‌های گذشته متفاوت است تصریح کرد: تقدیر مادران شرکت کننده در رویداد اول یا دوم که طی این مدت دارای فرزند شدند، تجلیل مادرانی که نام فرزندانشان اسامی متبرک رضا یا معصومه است و تکریم مادران موفق، مادران عرصه مقاومت و مادران دارای فرزندخوانده از جمله ویژگی‌های رویداد چهارم است.

فاطمه دژبرد افزود: همچنین بخش دوستداران جمعیت و حامیان جمعیت نیز یکی دیگر از بخش‌های این رویداد است. افرادی که به خاطر تشویق فرزندآوری در حوزه کاری خود، اقدام یا خدمتی انجام می‌دهند یا افرادی را در این زمینه می‌شناسند می‌توانند در سامانه معرفی و ثبت نام کنند.

دژبرد اضافه کرد: دو بخش کنشگران و تشکل‌های حوزه جمعیت و افراد هنرمند و رسانه‌ای که تولیداتی در این زمینه دارند نیز از جمله بخش‌های جدید رویداد است که بعد از ثبت نام در سامانه مورد داوری قرار می‌گیرند.

گفتنی است فراخوان رویداد چهارم «شکوه مادری» از دوم آذرماه امسال شروع شده و تا ۲۰ آذر، افراد واجد شرایط می‌توانند در سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام کنند. همچنین تمامی برگزیدگان کشوری سه روز اقامت رایگان در مشهد خواهند داشت و به منتخبان نیز جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد. 

اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.